Fulla folk

Praktik hela dagen! skiit bra har jag de:)
Färgade håret( kommer vara fin i håret jämt nu:)) och satte även på en pärla på min lilla tand, men den försvann lika fort:( haha får bli att sätta på den bättre i morron:) 
Sen hem, klippte pappa och Mikael:) lite pengar i kassan, men de försvann lika fort:( betalade hyran och en liten del av Napa resan:( 

Nu har jag precis kommit hem, fick agera chaufför åt Jonas Å Oskar som var en del fulla och kom från Hockeyn:) hahah, så fick bli raggen till Långserud och sen hem igen:)

+ att på Lördag ska jag tydligen med Pojkarna till Karlstad och gå ut där=) Treeevligt!:)


nu ska jag soova:)
Upp i morgon på praktik!
har lyckats tjatat till mig en extra dags praktik ist för skolan(A) höhöh



Dagen till ära:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0