Happyface(:

Hade de as bra igår:):) 
Satt i bfors först då, sen kom Nörsken å Sofie och hämtade mig.
så åkte vi till Åmål, och jag å nörsken var väl typ först in på HC;D haha ungefär:P
hade riktigt kul där inne:) sen åkte jag till Säffle och spenderade natten där=) mys(:

Idag mår jag som jag förtjänar antar ja!

Nu har jag precis käkat god mat och firat pappa som fyller år i morgon:)
så nu ska jag ta på mig tonvis med myskläder och dra bort till Pojkarna och nörda Fifa!
får försöka bli lite bra på de nu;D 

I morgon är de upp till extra tidigt och åka med Jonas till åmål, min bil är Död:( haha
ska bli skönt att åka ner till Ua faktiskt:) känner på mig att de kommer bli en bra vecka:)

Emelie är glad:)

Pusspuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0