Life goes on

Jag har blivit den största känsligaste mesen i världen.!
Jag har fått ta allt mellan himmel o jord i 3 år, och jag dog inte av de.
De här är ingenting, men ändå gör detta mycket ondare.. 
nu får jag för fan ge mig... life goes on, de blev inte som jag ville. utan de blev som du ville... inget mer med de!
Jag har gjort de jag har kunnat, det räckte inte till... är inte tillräckligt bra helt enkelt.

Idag har jag faktiskt varit väldigt levande för att vara en bakis söndag.
Lagade middag till min bästa familj, sen tog en promenad=)
Nu ska jag åka upp till stallet hade jag tänkt och greja lite där.:) 

I morgon är jag ledig, gott de. 
Ska på visning i Karlstad med Saxess( praktik platsen) Nice.


neeej, nu ska jag hoppa ur min depp period och fixa ordning på detta!
det kommer bli kanon om ett tag! de känner jag på mig..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0