FuckU

när jag tänker efter hur mycket du egentligen har skadat mig så vill jag bara skjuta dig.
Du tog i från mig min personlighet, du tog i från mig Emelie!
Helt otroligt hur en människa kan ha så stor inverkan på ens liv, så går man igenom eld och vatten för en sån stoor idiot som du var/är! jag hatar dig för allt du gjort/gör mig ! om jag fick bestämma så är våra minnen inte ens några minnen, det är ingenting.. Ja, när jag verkligen tänker efter så betyder det ingenting mer än smärta!
Jag vill bara att du lämnar mig ifred, jag vill inte ha med dig att göra. Du förstörde mig, du ändrade allt.
Men jag ska bygga upp mig själv igen. men tack vare dig blir det så svårt.
Kommer aldrig vara den jag engång var, för du har rispat in ett stort sår i mitt hjärta. 

Jag ville bara säga dig de : Jag hatar dig, jag gör verkligen det! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0