jag kan inte skilja på..

okey jag har riktigt tråkigt, så nu tänkte jag berätta om igår.. bara för att jag har tråkigt.

Syrran hämtade mig runt halv 6, vi åkte och hämtade killarna.
sen blev det säffle, tuupppen !
Käkade mat o hade allmänt trevligt:) (känns inte lika roligt idag då jag kollade kontoutdrag:(, inte bra att dricka sig full på resturang:P hehe) sen kom Nattis o Eric också, o tack gode gud för de att nattis kom och rädda mig lite från allt bilsnack;) hehe är snart riktigt Haaij på detta nu känns de som;)
Iaf, sen vid 23 gick vi mot Harrys o den lilla kön;) men in kom vi tillslut.
väl där inne Blev det FÖR mycket, och de var sjukt mycket folk o ja jag blev dålig;)
sen blev de Säffles, o där kom Taxi o hämtade oss så åkte vi hem till svanskog :P
haade en go natt, o vaknade gott:) hiii ♥

Nu ska jag sova!

Du bara du..♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0