Söndag

Usch!
Skulle ha stängt av mobilen i natt när jag kom hem, vaknade alldeles för tidigt Pga den!
och nu kan jag inte somna om.. underbart.
Tur att de är söndag, en sån där helt meningslös dag, då man får göra meningslösa saker på.:)
jag får väl ligga i sängen tills pappa kommer hem, sen ska vi åka till Mammi:) saknar henne så..

Vet inte riktigt hur jag ska göra med skolan nu, får se om jag åker ner till Ua ikväll eller i morgon.
Känns inte bra att åka ner, men jag fåråka upp till kstad varje dag denna veckan och pendla helt enkelt!

Nu ska jag drick 3liter mjölk och kolla på SATC!
Puuuusss


Mamma ♥

HOn skulle ha dödat mig om hon visste om detta:) hihi
Men jag tycker hon är finast!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0