Nyktert var det ja!

sööndag, sööndag söndag. och de gör ingenting!:)
nu är de ett efterlängtat lov denna veckan!:)

helgen har arit luuugn!
Fredags kom jag hem till säffle runt  8a tiden,åkte allt med Sandra hem!:)
ah, mötte upp Pojkarna på  Dilans, tjockade lite pizza.
sen raggen en sväng, sen hyrde vi film.. så blev lugn film kväll.:) gott!
Lördags började jag jobba 9e och slutade 3, sen till Säffle och hämta Mammi, sen Sskog.
drog iväg och klippte Sandra och hennes mamma och "pappa":)
Sen säffle igen, Hämtade upp Makk &putte, hängde med dom. agerade taxi lite under natten. annars var de LUGNT! 
mycket välbehövligt, nu kan jag vara full med gott samvete till helgen;)

Idag blev de soovmorgon, sen tog jag och mackan världens minsta promenad, alldeles för kallt för min smak idag.
sen hämtade vi puttis, så åkte vi bort och hämtade Lastbilen, och jag hade min Lastbilsdebut=) Marcus och Json fick nöja sig med att åka vöölvo bakom;)
åkte med till kd och ställde ner den, sen ett varv på IKEA, fick endast med mig nödvändiga saker faktiskt;)
Putte och Json fick även med ca 400 pennor(Y) hahaha
och hemma i säffle igen träffade jag Nina och tjockade donken:)

Nu är de Wallander som gäller sen sängen, är helt slut..
NattiNatti

Puss Em


puuuuttis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0