Torsdag:)

godmorgon!:)

Igår blev de fika med Mathias på Donken, Mickan, Therese, nörsken och jonte kom oxå:) 
Sen hem till Emil och kikade BB, fan va värdelöst! haha 
Sen hem hit och tog oss ett par öl och bara tjötade:) sen kom Lidde och robert en sväng oxå:)
Mathias slagga på soffan coh hoppade upp i morse och skulle till skolan vid 8!;)  haha underbart de är då att bara säga hejdå vända sig om och somna om;) haha

jaja nu sitter jag här och käkar pannkakor och kollar dålig TV.
ska krypa ner under täcket igen och bara dö en stund till (:
sen ska jag städa för de orkade jag ju inte göra igår såklart..
Idag kommer Makken hem!:) så han har beställt färdig lagad mat när han kommer hem..
men som tur var erbjöd sig Mamma att bjuda oss på Pizza:D hehe 
jag och maat går inte ihop, kan inte ens göra makaroner goda.. haha 

Nej nu ska jag sova en sväng till.
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0