Trollhättan

sitter i trollhättan och väntar på tåget som kommer vid 6.
om jag har tur kommer saknade Sandra och plockar upp mig ist:D
hon har lämnat Småland för lite värmlandluft:) 

Skolan idag var ju verkligen soft, inte fått ett dugg vettigt gjort, har bara suttit mest.. 
mycket jobbigt på en fredag!

Ikväll blir de bio verkar de som att pojkarna har planerat:) Trevligt!=)
så blir en lugn fredag, gott! har huvudvärks så vill bara lägga mig ner och gråta en skvätt..
eller råna kiosken på en Cola, är nog den som spökar. har ju blivit duktig och TYP slutat med min dagliga dos av Cola! dock tycker inte min stackars kropp det ett dugg kul, menmen...

gud va ointressanta saker jag fick med i detta inlägget! 

fyy, ska lägga mig på en parkbänk och dö lite nu.

Pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0