En bra fredag:)

heejsan..

mycket bra dag igår!
hoppade upp vid 11, packade bilen full med flyttsaker! och sen iväg till Säffle,Nina hjälpte mig och få upp allt.
sen hämta kärran, sen till Sskog hämtade upp Pappa sen vidare till årjäng och hämtade soffan:)
sen sskog igen, hämtade sängen och allt annat!:) 
MYCKET krångel med att få upp sakerna i trappuppgången, pytteliten! men fick upp de tillslut:)
jag och pappa satte ihop allt coh grejjade:) bleev mycket nööjd:)
Sen vid typ 8 gick jag och nina bort till Anna så jag fick duscha och göra mig i ordning:) en öl eller två åkte ner.
sen gick vi upp till Andreas, där han och martin satt och ugglade! droppade in lite mer pojkar och ja de var en riktigt treeevligt! sen körde milton oss till Harrys.. hade faktiskt riktigt roligt där med!:)
så kvällen var suuuuper, och A kom och soov med mig:) 

NU ska jag ha MAT! inte ätit en gnutta på hela dagen..:(
sen får vi se vad som hände ridag..
ÖL?

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0