en sjuuk emelie

jaa, jag är sjuk..
eller ah lite iaf, inte så mycket så att jag vill dö..
Vaknade och var tvär tät i näsan och ont i halsen som fän, och fröös så jag hacka tänder som en gnu.
och jag som skulle jobba idag! beehöver verkligen dom pengarna!:(
meen de vara bara att hoppa upp och hämta extra täcket och ringa och sjukanmäla sig de.:/
så nu ligger jag här, invirrad i två duntäcken och mår mindre okeey.
ska sätta på en film och sova bort hela dagen, i morgon är de skolan även om jag har 40 grader feber...

kvällen igår var iaf MYCKET lugn. 
Nina och jag gick till Mcd och tjocka chesseburgare, sen blev de promenad.
gick till Ica och handlade lite. sen hem i min ensamhet(hoppas du skäms nina)
kollade 2 filmer och sen soov.
ganska go lördag ändå=)
faast värdelös;) haha

jajaj.
nu blir de film!
Pyss Em





jag bjuder på två bilder..
och skratta inte åt min STORA tv, den ska bara stå där tills en annan bra får för sig att flytta in:)
och idag ska jag iväg och köpa blommor och gardiner, iaf blommor!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0