en söndagmorgon

godmorgon!
jag har kommit på att de spelar faktiskt inte någon roll om jag dricker eller inte, jag vaknar upp och mår jätte dåligt varje morgon ändå...
så nu ligger jag här, vill dö. nej men nästan, mår riktigt kasst.. kramar min 2 liter Cola och försöker vara glad ändå.

igår var de ju återigen en nykter myskväll, kollade film och käkade pizza( i fredags åt inte jag pizzan vi beställde hem;)) haha.. Ah iaf somnade väl runt 6.. och skulle upp 9e och kolla lägenheten..
MEN återigen så dissar kärringen mig bara, så nu skiter jag  den och får väl köpa ett tält ist..
så nu är hela min dag förstörd eftersom jag har planerat att kolla den sen åka till svanskog...
så nu tänker jag somna igen, Visste att jag skulle ha en depp dag idag!!!! kände de på mig igår..
så nu stänger jag av datorn och telen.


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0