En Van full av Bforsare

jaa, gårdagen slutade inte som tänkt:P
Wedin kom hit en sväng, så jag tog en öl(kände mig seeg), han blev full åkte till Åmål ist då jag verkligen inte kände för Harrys. Beställde pizza och mös.
gick till HArrys och sa hej till EV som var här med en massa B-fors killar. sen kööörde Lilla Martin hem mig!:) 
hemma kommer jag på att jag kanske skull esnika lite skjuts av Ev och åka till Bengtsfors och sova där.
sagt och gjort dom kom o hämtade mig. 7 sööööpne killar, ett punkat däck. men efter många om och men kom vi fram, så kl halv 4 i natt anlände jag till Lätt:) blev kortspelande och lite vänner sen sooov.

upp i morse, drog raggen, sen hängde vi, lite vänner , lite sov sen hämtade vi brudarna och dom körde hem mig till Säffle, och nnu sitter jag här ny duschad och ska sätta på en film i min ensamhet:) gyytt:)

ha en bra kväll,
puss EM



Saknar tjejerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0