I Just had sex

men hej!

ligger ner bäddad i sängen hemma hos mammi och rockar sönder till Spotify..
eller nej men nästan.. Spotify är nog den bästa uppfinningen på jorden, vad skulle man göra utan de nu?

igår fuckade sig allt på vägen hem från Uddevalla, BÅDA tågen jag brukar ta när jag ska hem har slutat att gå!
så jävla typiskt när jag ska börja pendla...-.- så nu kommer jag inte vara hemma förrens 7 ist för 5..... jaja
Marcus och Putte hämtatde upp mig i åmål när jag tillslut komdit, åkte till svanskog. Drog lite kaffe och kladdkaka:)
sen åkte Putte hem och marcus stannade eftersom han gillar svanskog så mycket. får ju ta alla chanser man får o få vara här...? kikade lite Tv sen soov.
vaknade runt halv 9e, soffhäng, sen körde jag honom till Säffle.
träffade Emil och niklas snabbt, sen hem igen.
skulle egentligen åkte med till kstad på rättegång men sängen var mer lockande, så hamnade som sagt här.

kollar runt på IKEA oxå, kan verkligen INTE bestämma mig om jag ska ta lägenheten? fyyy jobbigt beslut.
ha massa pengar varje månad och inte ha lägenhet? eller inte ha ett piss och ha en lägenhet? 
ska iaf kolla på den i morgon, FÖRHOPPNINGSVIS! 

nu somnar ja.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0