Och så var det fredag igen

Godmorgon..
fredag, Igen!?

sitter på återigen på tåget ner till Uddevalla, första 3 timmarna blir de rå plugga projekt! 
sen sista tre timmarna är de delprovs övning som gäller... Usch inte långt kvar nu! allt måste fixas perfekt!

efter skolan blir det säffle, kommer dit runt 7.
dåå ska jag Umgås med Jonte! var länge sen nu.. så vi ska köpa hem massa gott och bara slöa och se på film=) 
goo fredag! 
I morgon är det utgång som gäller för dom flesta, men inte för mig. inte ett dugg jävla sugen....
Så jag mina vänner ska på Disney on Ice med min familj! haha 
Syster, tjejerna och mamma bjöd med mig;) schyysst väl;) 
ska även dra raggen på IKEA och plocka hem lite små tjaffs som behövs!=) 
wiiie, är jätte glad och allt känns super kul:)


nej nu ska jag sörpla vidare på min morgon-cola, sen vila ögonen lite..
ha en bra dag 
Puss Em

Vi är ganska snygga jag och Jonte!:)


My darling babe, this is a warning.. 
Said that i´m leaving.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0