Praktik

hej!

har inte orkar masa med datorn något under veckan typ, bara nördat facebook.
allt annat har känts jobbigt:P så har inte blivit mycket skrivet..

i måndags bööga tåget i öxnered, loket gick sönder, alla ström försvann, allt ljus försvann, och kallt satan blev de efter 1 timmes väntan mitt i skogen, lok från göteborg skickades upp, men ett annat tåg kom och vi fick Evakuera över till de och åka hem äntligen! MYCKET jobbig resa!
Tisdag, praktik hela dagen:) mamma kom och färgade och klippte sig, sen kunder hela eftermiddagen..:)
onsdag, åkte till åmål var där 07:00, tåget skulle gå 07:07 meeen de kom inte förrens 45 minuter efter, vilket hade betytt att jag hade kommit till skolan halv 11-11 ist för kl 9, och jag slutade 12, så jag hoppade på bussen till säffle ist.. gick till Anna, mös lite med Leon, gjorde mig i ordning gick hem till Nina och drog med dom ut på promenad.
sen frukost på Holgers sen slutligen simhallen och 30 längder orkade vi! mycket goott!:)
Sen hem till Annis igen, vi gick ut på promenad, sen däckade jag i soffan..
sen kom pojkarna och hämtade mig vi 4 ungefär, dom tjocka Alle, sen hem Till putte, soffhäng och SMSroulette:) sen hade Putte kör lektioner med mig.. Eftersom jag lovade att vara chaufför till Elmia.. jag trodde inte jag kunde köra hans rötna bil så jag sa att vi skulle börja öva nu så kanske jag kunde köra någorlunda när de väl var dax.:)
MEN jag var KINGEN! haha inte ett enda kärringstopp;) Meeen då kom killarna på att de inte lls var roligt om jag skulle vara nykter och köra, så dom fixade annan chaufför så jag med ska få vara full!:) snälla killar=) kommer bli kanon:)
jaja  så blev ett par raaggar sen åkte jag hem till ANna igen!
duschade, kastade på en ansiktsmask, käkade nattmat och drog på en skräckfilm!:)
så v hade myyskväll:) 


och idag är de torsdag,Praktik dag, cheferna är i sälen så Jonnah jag och Bella har haft en mys/soft dag:)
Pappa kom ner som sista kund, snyggade till honom. sen åkte vi till Profab.
fick mig krukor och yttligare en liten lampa:)
sen vidare till Jysk och fick med mig TV-bänken Annika hem=) 
tack pappa ♥

I morgon går första flyttlasset:) wiie:)
ska plocka ordning på alla kläder nu och sen packa ner allt i kartonger! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0