The Notebook

skolan idag var lite ovärd.
kollade på en halv film, sen var dagen sluut..
så man kan säga att jag åkte 26 mil för att se 1 timme på en film, underbart eller hur? 
blev iaf tidiga bussen hem till Bengtsfors, Anna & Izabelle kom och hämtade mig där, sen blev de säffle..
hem och mös ner mig i sängen och kollade film, The notebook. Underbar film, älskar den..
Sen hoppade jag upp och drog i väg på en promenad, "ok rundan" :) Marcus och putte följde med som sällskap.
underbart med ett par killar som kan erbjuda sig att följa med på en promenad.. =)
sen domus och handlade hem lite käk, sen blev de soffhäng, sen droog dom.
så nu ska jag kolla klart på slutet av filmen som jag inte orkade förut:P 
i morgon är de praktiik som gäller!:) gyytt..

Nej ut och ta en cigg först, sen virra in sig i täcket och bara ha en gooo kväll!
ha det bra!
Puss Em




If you´re a bird, I´m a bird


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0