Trollhättans väntesal

jaa, sitter nu i trollhättan, som vanligt på mina eftermiddagar!:)
borde egentligen plugga lite kanske? men internetet är myyycket segt så jag sparar plugget tills jag kommer hem!
soft dag i skolan..

När jag kommer hem ska jag rensa och rota bland alla kläder, slänga allt i tvätten.
så de är nytvättat till helgen då dom kommer flytta in i sin nya garderob på billerudsgatan:)
Igår rotade jag och mamma bland alla gamla saker från de tidigare lägneheterna, blir dock inte mycket som jag kan ta med mig utav de. eftersom vi hade svart svart svart! nu är de bara Vitt vitt vitt som gäller!
Men allt porslin och alla köksgrejjer får åka med! :)

på lördag är det IKEA för hela slanten som gäller!
Soffbord, Tvbänk, Matta och gardiner ska inhandlas! och 1miljon annan skit som ALLTID lyckas följa med hem därifrån:P 

Det känns riiiiiktigt bra nu, och jag vill ha HELG!
Fredag blir de ut och Parta! och löördag FLYTT!=)
I´m Happy!:)


Puss Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0