do it like a duuuude

Åh äntligen har jag en daaator!
inte haft de på hela veckan!

läänge sen jag skrev nu:P
Heelgen var heelt okay!
Fredagen tog jag och Ela en Roaadtrip ner tiill UA och hämtade löshår, sen hem till syster,
passade tjejerna, satte i håret(4TIMMAR!!) och käkade tacos:)
lördag hoppade jag upp och for iväg till jobbet, sen kom Ela och hämtade mig och jag fixade till lite på håret.
sen på kvällen blev de åmål och Pyjamaspaaarty, super dött till en början men blev bra tillslut:)
efter många om och män hamnade jag hemma i min säng.
Söndag, sjuuukt Bakis.. Marcus, Berggren Och putte drog med mig till hotellet på Lunch! dock ingen mat till mig! ikke! sprang om kring i min gråadräckt, och solglasögonen gömde jag mig i heeeela dagen lång!
UNDERBART väder var de ju iaf, jag och makkan tog en promenad sen hem och doog. och åmål och jobbade..

Och under veckan har jag mest dött hemma.. Åt helvete med alllt nu känns det som!
meeen denna veckan har jag iallafall haft kära soofus som sambo!:) 
Måndags var vi hem till Nina och klippa noelia!:) söötisen.
och igår vart de ju praktik sen snabbis fika på Mcd, och sen vidare och Spenderade kvällen /halva natten hos Line! myycket trevligt:) hahah 
och idag har vi mest varit uuute i de sköna vädret, dock blåååst så man hållt på och lyfta;)
jaja noog om allt ointressant. 

I morgon är de praktik och därför är jag hemma hos mor inatt, så jag får skjuts dit!
nej nu sk ajag krypa ner bredvid mamma:) hihi pappa jobbar inatt så jag skippar soffan och snor hans sida:)

Godnatt då!


Take me or leave me

It's all my illusion
That crash to the ground
Something inside me keeps holding us somehow
I'm still a believer
Love we're fighting for
I don't want to say goodbye
I want more, cause I wabt more




fick mina naglar iordning grejjade i Tisdags!:) på tiden!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0