Säffle, Uddevalla, Säffle

och då var helgen sluut igen.
Helgen har variit som sagt varit luugn, Lördag jobbade jag under dagen, Sen kom Fina Lätt & Carro och hälsade på mig:) och sen på kvällen agerade jag fylle chaufför en sväng.
Och igår tog jag och Makken en promenad i solen, sen hälsade jag på min "nya"(säger man så?) kusin:) David!:D SÅÅ himla fin var han:) snoosen.
Sen ner till åmål och städjobbade, sen blev det tacos och solsidan :)

Nu är det
Måndag och jag sitter i skolan för engångskull, OCH VI ÄR LEDIGA fick jag precis reda på.
de är väl typiskt, när jag väl pallar mig i väg för att vara ordentlig så är vi lediga. Vill säga tack till mina kära vänner för informationen:D
Så nu sitter jag och äter Frukost i min ensamhet, och ska snart gå till bussen och åka ner till stan och sen hem igen;) haha VÄRT!

Nu kom min Lärare och gav mig 550 kr i rikskuponger, Muums. haha (Y)
Och min Student myströja:) Nuu är jag ganska nöjd med dagen ändå;)

Nej ha en bra dag!
Puss



Didn't want to see you cry
And look what i've done

Didn't want to make a mess
Broke your heart and i confess:
I'm the guilty one!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0