Söndag

japp, söndag igen..

lyckades styra upp en SUPER kväll igår:)
gick till Norrmannen och drack lite, syster hämtade mig ganska fort så körde hon mig till säffle.
Åkte hem till Andrea och satt där och hade trevligt och drack liite:) sen vidare till Harrys:)
Nog den roligaste kvällen där på väldigt länge, och jag var inte ens såå jätte full!
Full koll!:) såå ja, jag hade en super bra kväll:)!

idag har de inte hänt mycket, var nere i åmål och städade på salongen, sen varit och handlat en snabbis.
jag och makken har precis kikat Solsidan, och jag har tjockat mat!
Och nu blir det bröllopsfotografen sen sängen!:) skooolan i morgon(Y) 

Godnatt
Puss Em





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0