Till dig!

Nu är de så här att allt kretsar inte runt honom! jag har inte förstört något, för man behöver inte ta saker förgivet! 
har de sååå otroligt bra utan han, så de gör inte ett dugg att de är ni! nu vet du!

japp jag blev väckt i natt kl 4 eller nått, av en sur kille. allt var mitt fel och hejsan hoppsan. ja vad mer orkar jag säga om det, just de. Ingenting.
kl halv 9 åkte vi ner till åmål, R-m klippte och färgade håret på mig snäll som hon ä(: nöjd:)
städade mest i dag, drog lite slingor och shamponerade:) för engångs skull så är de kul att ha praktik:)
men idag var jag väldigt trött (Hatar att bli väckt tidigt)så jag for hem med eric vid 4:a redan. och nu sitter ajg här och ska göra mitt hem prov i Natur! duuuktigast

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaa!

2009-02-24 @ 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0