23:28

tummen up för mig att jag satte mig och gjorde KLART hela projektet idag i skolan:) visserligen skickade jag in det försent men jag skickade in det samma dag, fan inte dåligt de. så just nu känner jag mig lite bra..:P kanske finns en liten nörd där inne någonstans. haha eller neej:P och de är jag ganska glad över, ta inte illa upp lilla du..;)
efter skolan gick ajg och lättan och satte oss på ute serveringen på fyrkanten på torget och dela på en pizza. godaste pizzan i uddevalla kan ajg upplysa om..:) så det var riktigt å sitta där i solen och glassa:P
senare blev de springa upp till Lätt och sitta här och sitta: somnade och vaknade halv 9!! så i natt kommer jag nog aldrig somna. hmm, menmen nu ska jag kolla lite på sex and the city och tjata klart med min kära nörsk i mobilen..
 HAHA.. I morgon är det min dag..:D

Puss
jävla sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0