söndag 22:22

söndag det betyder ner till uddvalla i morgon, ska bli skönt ändå fast jag inte är så pepp på det..:/ hmm orkar snart inte länge till! jag vill bara lägga allt bakom mig nu och skita i precis allt och börja leva mitt dröm liiv! utan idioter.
jaj dagen har jag spenderat med malin och jojakim.:) kl 11 i morse gick vi ut för att gå tipspromenad=) ( va ju svanskogsdagen idag;)) men de var alldeles för långt så vi gick upp till bilen och åkte den ist.;) haha lata men vi var duktiga när jag och malin väl hade svarat på alla barn frågor fick vi se att de var för 6- 11 år;) haha så de blev till att kasta dom men kul hade vi ju iaf.:) sen drog vi till säffle käka pizza och feta oss, var på donken 5-6 ggr? :s dock åt vi inget utan bara dricka! haha sen blev det tegner och kolla på när pojkarna spelade fotboll, jag kan säga er att de var den roligast matchen jag nånsin varit på, eller va säger du malin? gud va sjukt hahahahahah.
sen gick jag upp till lajnusen också, sen hem till svanskog jag och malin satt och pratade lite<3 sen hem och käka sen ut me henne och jocke igen. då åt dom fetisera pizza igen så blev att sittadär nere så nu går man runt som en osande kebab, svanskogs pizzeria har inte riktigt kommit under full med vad en fläkt är sörni. fy fan va rökigt:P

nu blir de kolla 4:an och somna, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0