Talmansgatan 22

sitter hemma vid köksbordet nu, har nästan precis kommit innan för dörren.
just nu åker lite kotletter och potatis ner..:D GOTT med riktig mat.
älskar fredagar när man vet man ska hem till mamma och äta go mat.. haha FET.
nu ska pappa köra upp mig til min kära syster så fort jag har käka klart.
där uppe ska ajg klippa mathias, och anton.
ikväll blir det sängen tidigt för i morgon kl 7 bär det av mot Uppsala. min farbror ska nämligen döpa sin son och gifta sig. får väl se hur roligt de är. känns inte allt för kul men. man får häng på för att vara trevlig:P
så häljen kommer att tilbringas i staden uppsala, bo på och hotell och grejjer. längtar verkligen efter söndags morgonen när man bara kan gå ner och äta hotell frukost! HAHA finns det något bättre? nja osäkert alltså.

nog tjatat om allt, nu måste jag äta upp.
hörs senare.

Kan säga att ajg saknar älskling redan, de är sjukt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0