Ensam

söndag igen.
känner mig inte redo för måndag i morgon.
och nu är det bara EN JÄVLA VECKA kvar till intensiv kursen.
bruhhuu. 
tiden går så himla fort nu:/ jag hinner inte med.
men idag har jag fått en del gjort med pluggandet:)
klar med engelskan, frisör 60 talet, och ska bara sätta ihop allt med företagsgrejen med jennie!:)
känns gott, nu ska jag bara ta tag i det som är nu. nu har jag ju gjort de som var efter mig, nu är de allt annat.
prov på onsdag, skriva OM hela frisör boken till måndag. jag ahr 60 tals praktiskt prov, färg prov, sling prov, och färgprov:( KILL ME!

nu ska jag gå och dö!
ensam är jag oxå för min man har lämnat mig för jobb i norge. 

Puss


Jag kommer sakna dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0