Tisdag

seg jävla dag, orkade int med skolan. gick hem till magda.
hon bjöd på mat, dock var de mjölk i så nu lever min mage sitt egna lilla liv.:S :/
men de var jätte gott, slumrade till lite i hennes soffa:) sen gick jag hem.
Pelle saknade mig:) haha han är en riktigt mes katt. kan inte vara själv mer än ett par timmar:P
nu har jag lagt mig i sängen, och här kommer ag nog ligga. borde plugga.
borde STÄDA!!!! SÅ JÄVLA VIDRIGT ATT JAG DÖR SNART:( :( 
funderar starkt på att ringa hit några som städar, fick hem ett sånt blad! hade vart så jävla underbart!

ikvälll är de DH som gäller.
kanske ska orka städa ändå, mysa lite med ljus och popcorn.
okey nu blev jag taggad.
ska springa ner och kolla tvättider oxå.
Puss




22 dagar kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0