3 advent

Söndag.. igen.. söndag hela tiden tycker jag.:P
Ah gårdagen slutade ju INTE som jag hade tänkt;)
min myskväll stördes av anna när hon kom hem från jobbet vid 12..
tog raggen till Åmål(?) sen tillbaka till Säffle..  jaa och vad hände där? haha lite kul var de.:P
Jag och Anna åkte omkring kollade på ingenting.. Fick med oss en Full Jonas och en muppig Makk.:) 
sen hem en sväng, slumrade till en kvart. sen ut igen... tänker inte berätta vad vi gjorde! inget Emelie gör i vanliga fall iaf! och kommer aldrig göra om de! hahaha Fyyyyyy.
var hemma halv 7, somnade som en stock. 
vaknade runt halv 3 idag...

Har ju inte berättat om i fredags än heller, antagligen för att de inte är så mycket att berätta.
Jag och Nina gjorde oss i ordning hemma hos henne, ringde våran taxi och åkte till Jonas, förfestade där med lite folk:) sen gick vi till Harrys! Var faktiskt riktigt mycket folk och kul hade vi!:)
sen masa jag väl runt lite här och där med A, bakfickan, jimmie, sen hemåt tillslut. 
kom hem pissblöta, okey vi kom inte ens hem dit vi skulle utan gick in hos anna;) Lite närmare tyckte vi antagligen:P somnade gott i hennes goa säng, mys♥, Anna fick soffan i sitt eget hem, snälla vi:)
ja de var väl de...?

sängen tidigt ikväll..

är INTE på humör..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0