glad tjej

hejhejhej, hemskt mycket hej...

Går dagen började med barnpassning..
Sen hem till säffle, Putte Och Marcus kom o hämtade mig, så då drog vi till kstad..
Dom var nog dom lättaste människorna jag har varit ute och handlat med iaf! haha
Hann inte ens in i en affär förrens vi var på väg ur den..:P
Biltema var de dock inte samma sak med, neej där dryga dom sig så;) haha

Sen säffle, ut till berggren sen OK och tvättade bilen. jag blev jagad av ett fyllo mellan drapperierna där.
haha var livrädd:P haha sen hem till Putte kollade film, Eller ah jag sov väl hela tiden men lite såg ja:) haha

I morse kom Leon och kröp upp så vi kollade(emelie sooov) kommissarie Gadget till klockan var 2(!)
hoppade upp och mötte nina, blev tjockis mat på Mcd. 

Och nu har de vart soffhäng hela kvällen. men nu ska jag upp och iväg, klippa Nattis och Eric..:)

ha en bra kväll 
puss..


Things just ain't the same
And I'm ready for change
Go on, begone, bye bye, so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0