Helgen

Fredag: Praktik , åkte hem till svanskog, hämtade kläder och var uppe hos syster på Kaljas, Thias fyllde 13 år:) 
sen blev det Öl och Fifa hos Nörsken, sen Säffle. harrys, svin dött. Hamnade hos A och sov där:)
Lördag: Sleten hela dagen, Soov till halv 7, En Ilsken Nina väckte mi och var super sur. så hon lyckades dra fram mitt riktigt dåliga vakna humör, så vi gick runt och surade ett tag på varann..
gick hem till henne och gjorde oss i ordning. sen gick vi hem till Anna och drack lite, sen vidare till Lewin.
träffade nog den värsta personen jag någonsin mött, usch undrar hur han kan sova om natten.. 
det finns idioter till allt....
hamnade hemma hos Anna, och då kom 3 andra idioter (anska bra idioter:)och knackade på. så gick med dom upp till den lite sämre våningen och hängde..Pojkarna somnade sött och sov nog gott tillsammans:)

Dagen har spenderats under täcker och bara myst hela dagen!
sov sov sov..
och nu är jag pigg, när jag väl måste sova.
i morgon ska jag ner till skolan, saknar mina tjejer ♥



Bli inte arg när en tjej tjatar om detaljer och närhet,
bli rädd när hon håller tyst och slutar bry sig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0