Julklappar

åh fy fan vilken dag, döda mig.! men de har varit bra!:)

Hoppade upp kl 6, efter ett par timmars sömn.
Ner till Åmål hämtade Hanna, sen Ner mot Uddevalla.
Hämtade upp min Fina Lätt och sen skolan.
Fick en lott, vann. sen jul-dikt sen slutade vi? väärd dag? hmm, uselt.
Sen raggen ut till Torp, har ju min egna Privat chaufför Lättan nu förtiden:) grymmen.
Dåligt utbud, så fick bli Trollhättan o överby en sväng med.. Lite mer att ha där:)
Så nu är NÄSTAN alla julklappar klara:) 
Fick även en heldel till mig själv!;) Återigen drog jag med mig en ny mysdress, så nu har jag ännu en ny färg i min samling, rosa fick följa med mig hem idag!:) haha jag är ett mysmongo jag vet!:) men jag giller´t. 

Nu sitter jag Hemma hos Annis, hon har lämnat mig för natten.
Så nu ska jag ta en lång varm dusch, sen krypa ner och sova:) 
I morgon är det Jobb hela dagen som gäller!
10-18.. Sen uppesittarkväll med min Fina farmor!:)

ooh, har nog även bestämt mig äntligen.
Blir Harrys på juldagen, Tror jag Skippa HC faktiskt....

Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0