Mellandagsrea

god morgon!
usch trött som ett svin...

Igår var det till en början en riktigt stressig dag..
vaknade vid halv 12, iväg till svanskog sen vidare till Karlstad och mellandagsrean:)
Stressade runt som tusan och fick med mig en hel del hem!:) 
Sen hem igen vid hav 4a redan, säffle och gjorde oss i ordning lite, sen körde jag Kusin hanna hem till Åmål 
och anna käkade tuppen, kom tillbaka till säffle blev Donken med Marcus och putte:)
Sen åkte marcus med mig som åksällskap till Karlstad, Anna skulle på Personalfest:)
så det var bara att kasta sig iväg till karlstad igen;) 
sen hem igen, upp till anna och kikade film med pojkarna, lagade mat och sen vid 2 åkte jag och makk iväg igen och hämtade hem fyllekajjan! Fick ed oss nån snubbe som vi fick köra till skoghall.
och på vägen hem fick vi stanna i säkert 15 bussfickor för lite spypaus.. så de var en låååång resa hem:P
var hemma igen vid 5, somnade som en stock.
kl ringde igen vid 9, bara att hoppa upp och åka till svanskog.

och ah nu sitter jag här, är barnvakt åt mina 3 änglar:)
så nu har jag inte tid att sitta här, nu ska vi vända upp och ner på huset som vanligt!

ha en bra dag.
Puss Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0