is tappar

usch jag är så himla trött på vinter och snö!
jag vill ha värme och sommar:)
tänk va gott att bara ta på sig ett par shorts och en tshirt och gå ut!:)
fan va underbart! längtar ihjäl mig på sommaren!
och mest av allt vil jag fylla 18 år:) kommer bli så sjuk roligt och Gött!:)

här är lite smått och gott jag ska klicka hem, och leta efter nu när jag ska till Karlstad på tors:)



a över till något helt annat.
varför ska jag sakna linus så fort jag åker hemifrån, eller han åker.!?
vi är med varann dagar in och dagar ut. men då ser vi aldrig varann, vi bara är.
och allt känns masigt och jobbigt:P och man vill bara vara själv hela tiden:P
sen så fort ajg går utanför dörren vill jag in igen. bara vara hemma. bara sitta där
i soffan med honom och glo och knappt säga något tillvarann.
han framför tven och jag framför min älskade dator.
det är nog så jag vill ha det:)
ett meningslöst liv, men för mig finns de en mening i det.

Jag älskar Linus Strömberg, mer än allt på hela jorden.
det vet jag, för jag skulle aldrig vilja leva ett liv utan honom.
jag har försökt med de går inte. han är underbar & jag älskar honom av hela mitt hjärta.
finns ingen som älskar mig & bryr sig så mycket om mig som han gör.
hatar mig själv att jag inte tänker på det oftare och är glad för det.


Typ första bilden på oss=)
kommer älska dig så länge jag lever. ♥

Kommentarer
Postat av: amelie

Snygga bikini överdelar

2010-02-28 @ 13:53:59
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0