Söndag

Igår var det lite kalajs för mig:)
3000 kr rikare:) och en mixer rikare;) hihi
släkten var kvar länge, blev lite drickning för gubbarna.
så jag och Linus åkte med syrran och Mikael hem. satt där och tjöta.
och sen sov vi där.
halv 9 i morse kom mina sötis tjejer och väckte mig så vi gick ner och 
gjorde lite gröt sen tog vi på oss alla regnkläder och gick ut ch släppte ut hästarna
och cyklade:)
sen vid 11  vaknade syster och var riktigt glad för sin sovmorgon:)

nu sitter vi hemma hos mamma.
håller på och ringer på bilar.
jag och pappa skulle och köpa en igår, men när vi ringer gubben ville han inte sälja den längre.
blev så besviken! Men men så är det.

sitter även och diskuterar flytt.
ska nog flytta hem eller jag vet inte.
vi ska iaf säga upp lägenheten och så får vi se vad som händer.
men kommer väl bli att vi flyttar till en lägenhet i säffle och sen bor jag i 1:an i uddevalla på veckorna.
tycker bara de är så tråkigt att sitta i Uddevalla helt själv på helgerna. + att ajg behöve rinte ha en 2 för mig själv nu när linus jobbar i norge.

det kommer nog bli bra.
Puss hej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0