tisdag

fy fan för nationella muntliga i svenska. ta livet av mig.
jag vill inte, usch hatar att pratat inför folk+ att jag har gjort helt galet.:/
men men. IG HejHej!

Helgen har varit jätte mysig:)
i Fredags kväll kom älskling och Anders ner till Uddevalla med nya bilen.
vi åkte till Säffle, sen hem till mamma och sov där.
sen upp tidigt åkte till syster en sväng och sen till Säffle vid 11.
träffade Mona lite sen åkte vi ner mot Uddevalla igen.
men i Åmål ångrade vi oss, ringde Lätt så hon var snäll och tog Pelle åt oss:) så vi åkte tillbaka till Säffle.
jag träffade Mikaela och Jennifer som jag inte sett på Evigheter så det var roligt:)

sen handlade jag och Linus med grillgrejjer och åkte upp till syster:)

så det har varit en bra helg!

Älskar dig Linus!


Fet Pelle:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0