Äntligen Lördag:)

God morgon!
usch vad tidigt jag vaknade idag! så nu är jag jätte trött..-_-
Nu ska jag plocka i ordning lite, och ta mig en dusch!
Sen åker jag till Lättan! har varit hur taggad som hellst inför denna dagen..
Men nu känns de bara jobbigt, och stressigt... vill hellre ligga hemma känns de som.!
SEN sa faktisk Facebook till mig att de var nog bäst att stanna hemma!



Ah de syndes ju bra!!!
"Denna helg består av tårar, ilska och besvikelse om du går ut.. så kanske bäst att stanna hemma"

HAHa, nej men ni tanke är den att jag ska ställa in mig p¨å en SKIT kväll och bara räkna med att typ dö..
Då kanske kvällen blir bra?
För annars tänker ajg alltid att de kommer bli suveränt och då slutar de förjävligt iaf;)
Så jag tror fest = tvärtomleken! 
Därför kommer denna kvällen suga!

hahah?? vad masa jag  om? jag är trött!


Ha en bra dag & kväll alla!
Ses i Dimman!


Saknar Gos Noelia:( ♥
HAHAHA såg nu att hennes ansikte är ju typ utsuddat! hahah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0