kanon helg..

okey, nu får man inte ens ha bloggen ifred. och inte face heller! haha jajaa..

faan vilken helg... ska aldrig mer dricka..
Fredags var galet, hmm vad hette jag? hade jag roligt? haha tyyyp! blåmärken full knäna och helt fucking mörbultad i kroppen iaf efter kvällen!
lördags hoppade jag upp halv 7 efter typ en timmes sovande!
dyng full när jag satte mig i bilen! och åkte med Oskar, jonas & tisse till Falun och köpte snyygg saab:)
var död hela dagen o ja fy fan, aldrig mer falun, aldrig mer åka bil så långt!
sen kom vi hem vid 6, påt igen, förfestade hos nytomt, sen vidare till säffle..
haarrys och skaka rumpa hela natten lång.
sen efter många om och men, och kiiingat rasse i fifa hamnade jag hemma hos emiil på söffan.
tror inte min kropp orkar mer sovandes på soffor nu alltså, nackspärr och alltmänt död.

varit död hela dagen i dag, och undrar när jag ska få känna mig som människa igen? fuck. jag vill inte dricka mer, nu är jag redo för mysiga hemma helger ist... okey?

bilder kommer när jag kommer hääääm.
puss



come on boy, don´t waste my time




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0