en mååndag!

i morse hoppade jag upp och började göra mig i ordning för jobb!
Och då mitt uppe i allt sminkande, högg de till i ryggen och sen stod jag där, och inte kunde röra mig, haha!
antagligen är de en nerv som kommit i kläm så nu går jag runt som en 90 årig kärring och kan knappt sitta eller ligga:P  så blev ju inge jobb för mig idag heller!! jag som längtade efter o komma till jobbet!
Men fick en fin dag med Fina Line ist:)
Gick med henne till gymmet en svng och höll henne sällskap, sen strosade vi runt lite här och där!
sen hem och hängde lite, och här sitter jag nu..
gör så himla ont o ligga så försöker o sitta lite halvt, gör riktigt ont de med meen jag orkar inte gå mer nu, känns som jag gjort de hela dagen:P

har iaf kastat i en maskin med tvätt, så ikväll ska jag tvätta lite.
annars bara ta de lugnt, vill bara gå till Ica och köpa en godispåse, meeeen idag var ju egentligen en ny start för mig. mindre mat och godis och motion! haha började mycket bra;)

jaja
ha en bra kväll!
Puss Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0