Regn, Regn, Regn...

underbart väder vi har!
men faktiskt kommer solen fram lite nu, luktar blööt sommar!

sitter hemma hos mamma igen, ska iväg och klippa folk och tjäna lite pengar ;)
haft en braa helg, harrys i fredag, lördags var de studentfirande för mig hemma hos mammi:)
sen hem och bara lata, söndags var en riktigt söndag, tvättade lite sen åkte vi ut till svanskog med lite pizza och käkade :)

Igår jobbade jag sen kom Nörsken o Amanda o hömtade och dom hälsade på en sväng sen soov jag ett par stimmar, sedan vidare till Mcd för en fika med Line, Monika och Sooofie:)
Seen vidare hem till Line för filmmys:)

idag sov jag bort hela dagen, sen vart ute på stan och kollat efter lite nytt hem!:)

Nej nu ska jag föröka göra något vettig! sover här ikväll och åker tidigt i morgon till stan igen.
Sätta i löshår på födelsebarnet Liiine:) sen på kvällen blir det tårta och alkohol med tjejerna hos line, sen after beach! Livet är uunderbart!

Puss Em

bilder från mobiiilen!



Fiiina lillebror ♥




Mys hemma i soffan med Sojfan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0