Hemma!

jaa.nu har jag precis kommit hem från uddevalla! haft en underbar hälj med dom bästa!<3

Torsdag:
jag och bäjjbie kom ner till uddevalla runt 5 tror jag, började städa lite i lägenheten och packa upp lite saker åså..:)
sen så gick vi och kollade på 2an som linus ska flytta till.:) eller jag med dåe..:P den var perfekt och vi ska nog börja flytta den 1 augusti.:):):) underbart!! ah sen efter det så blev det bara slapp framför tven och mysa!
Fredag:
onödiga som vi är så åkte vi till säffle, och hämtade lite pengar! var där ca en halv timma sen åkte vi ner till uddevalla igen;D haha gött jävla onödigt!! menmen sånna är vi;) ah sen när vi kom till uddevalla igen åkte vi ut till torp och köpte lite dricka, käkade tacobuffé och hämtade lätt som var duktig och jobbade..:)
sen in till stan ,började dricka. gick ner till lätt och dem och satte oss där och drack. sen gick jag och älskling ner på stan själva.;D och snäll som han är bjöd han på mat efter vägen! men det skulle jag inte ha ätit för sen när vi kom ner till tivolit så lura han ju med mig upp i karuseller! jag hatar karuseller! så maten kom upp lika fort;D hahaha men fan va roligt de var:P sen blev det taxi hem och sova!:D
Lördag:
 vaknade när lätt kom och knackade på dörren vid 10! stackarn skulle åka och jobba hon.:P haha
somnade om ganska snart och sov till halv 1! åkte ut på stan och handlade lite nödvändiga grejjer..:)
sen åkte vi hem och LAGADE mat..:D sen blev det slapp på soffan och kolla film. städade badrummet som en idiot! skrubbade väggarna..;D aldrig mer säger jag bara! faen va jobbigt.började små dricka lite medans,hann tilloch med att spy innan jag ens kom ner till festen! ingen bra start.:P
 gjorde i ordning mig ganska så sen sen blev det att springa två trapper ner till flickorna på Bottenvåningen.;) äslkling och öberg gjorde stan osäker så blev enbart tjej kalas på kvällen då.(: gytt, men vi lyckades ju prata ihop oss med killarna över så slutade väl med att dom flesta gick dit.´var inte så mycket röj där inte. men jag och Ev var glada att det fanns en vattenpipa så vi satt och puffade de hela tiden;) haha
efter många om och män gick vi ner mot stan..(:
träffade snygg emelie efter vägen och fick med oss henne..:) blev donken!(jag åt inget!) hah sen in till tivolit, blev att vi åkte karuseller även idag! ahha fast idag så gjorde jag de jag inte vågade igår! åkte nån jävla grejj som var som en arm som dingla framochtillbaka och snurra som fan! fy jävlar va rädd jag var ! haha men jag klarade mig och kom ner levande även om jag inte trodde de:P hahah
ett par promille i mitt blod och allt går;) hahahah ungefär:P
ah sen var de väl inte så mycket mer, utan vi åkte hem till sängen.
söndag:
bestod enbart av massa mys och filmer, även poker på kvällen.
vi plockade i ordning och diskade och så så de skulle vara färdigt när vi skulle åka på måndag..:)
måndag:
vaknade halv 3!!! hehe, plckade lite det sista sen åkte vi hemåt.:P
åkte med älskling till säffle först för att se om mobilen som älskling skickat efter hade kommit!
söt som han är har han köpt en samsung ultra tuch till mig:D:D bäst min plutt!
sen körde han hem mig, och jag hamnade här framför datorn!:P men inte länge till för snart kommer min johanna hit så vi ska leka en sväng.:D

haft en underbar helg med dem bästa!
älskar er! ni är guldvärda!<3

emelie & linus
nu,sen & föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0