Helvetes jävla SKit!

jag är så trött på min mammas konstiga fasoner.
i morse så gick hon in tusen ggr medans jag sov, "hur mår du, hur mår du?" hela tiden. när jag till slut fick nog och skrek att det var bra då säger hon "men du, klockan är faktiskt halv 10 så du får gå upp nu" hmm!! halv tio FAKTISKT!
Sen så säger hon att jag ska skölja munnen med salt, för de dödar bakterierna, sen så får vi inte ligga i soffan hela dagen, utan vi ska sitta upp för de är bättre. man blir sjuk av att ligga.:P 
och nu vid matbordet, så hade hon väl kommit på en liten kupp med pappa mot Min lille bror anton eftersom han svär i varannan mening. så hela tiden under maten så svärde dom hela tiden och masa som bara den, "ge mig salladen förhelvete, men va fan ät upp, men helvetes jävla skit jag glömde majs, tack så jävla mycket för maten! HAha så himla irriterande:P

haha snälla gör mig frisk så jag kan åka hem! hahaha
nu har iaf mamma gått och jobbat, så nu ska vi njuta!

Hej 







Kommentarer
Postat av: Challe

HAHAHA ho ä litte roli din mamma :P speciellt dä mä å svara i varje mening haha

2009-11-23 @ 17:12:58
Postat av: Challe

svära*

2009-11-23 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0