tisdag

dagen har spenderats med Nina och Noelia hemma hos A, har varit halv döda och sovit bort halva dagen..
JAA, jag kom inte iväg till skolan idag heller.. jag är kass,jag erkänner. men ska ske en STOR ändring på de till veckan! jag looovar och sväär!
Blev Tjock middag på sibylla..
Sen plocka i ordning lite och städade, sen tog jag tåget vid 5 ner till uddevalla.
såklart muppade tåget så kom till uddevalla kvart i 7, då mötte jag upp snyggcarro på Willys, sen bussen hem.
Dh , sen la jag mig och somnade.
då kommer två muppar och väcker mig!!! jag som somnade så tidigt! morr!
sså nu är jag döds pigg och ja, jag kommer aldrig somna:(

skolan i morgon, 3 timmar. Sen till säffle igen.
hämta mina saker jag lämnade kvar, sen hem till mammi och hjälpa henne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0