bra dag!

haft en mycket bra dag, trots att ajg är sjuukis.
har ju som sagt tvättat större delen av dagen, och städat. 
Sen vid 4a kom sofie hem och då stod maten på bordet:) snääällt av mig;)
blev en promenad och kikade lite på lägenheter:) sen snabbis hem och bytte om.
sen iväg till ICA, mötte upp line. sen gick vi hem till henne och grillade!:)
trevligt, så kvällen har spenderats med henne, gled en sväng i fooorden, sen BB:)

Nu har vi precis kommit hem och sofie har dött i sängen.
Jag ska duscha, röka sen ska jag oxå krypa ner, idag i soffan.
som vanligt på veckorna ungefär;) inte lika stort o tomt då:P  stöörd jag vet;)

Neeej, nu duschen
Natti på er
Puss Ems













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0