Förlåt mig älskling

Du drömmer så sött vid min sida nu vill jag somna i din famn…
Men så kommer plötsligt känslan som får mig ur balans… och utan att jag vet varför så vill jag va nån annanstans…

Förlåt mig älskling för att jag är som jag är, förlåt mig älskling för att jag aldrig riktigt är där.. om Jag fastnar ibland i en chimär, så förlåt mig älskling för att jag aldrig riktigt är där….

Du torkar min tårar och älskar mig trots allt, du fångar mig när jag faller och när det blåser kallt…
Jag talar sällan med dig om mina innersta problem, att du också ska lida är inte riktigt idén…



Jag borde kanske säga som det är, ja jag borde nog säga som det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0