God morgon

måndag och påsklov! underbart!
Helgen har varit bra!:)

fredags heldag i skolan, hem och drog raggen till mamma och pappa med Marcus.
lite godmat sen till säffle igen, snodde med oss bilen:) hade myskväll med sofie:)
Lördag förmiddagen jobb som vanligt:) sen hem och iväg ut till Näset och hälsa på Makks Mamma, dom hade fått en ny liten sööt hund:) gosi:) ytterst trevligt:)
Sen slängde vi oss iväg till stan, Jag och Sofie åkte ner till Mina snygga tjejer i bäckefors.
blev ett par cider och alldeles för många shotts. fy värsta resan hem! bläää..
Kom hem till säffle, jaa, blev massa knas, kom hem i säng iaf runt 5... 

Och igår mådde jag mindre okej, åkte o jobbade ett par timmar, sen till svanskog och hängde resten av dagen.
söndags mys med babe och sofie:)














Mina små tjejer visade så stolt upp sin nya KANIN, haha den sötaste jag någonsin sett haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0