Helgen i bilder

Haft en jätte bra heelg!
I fredags var jag hemma från skolan.
Var ute heela dagen med Baabe i de sköna vädret!:)
Mötte upp syster och åkte till Interstil en sväng o kikade. 
Sen tjock mat tillsammans på MCD:)
Sen hoppade jag på tåget och åkte ner till Lättan i Uddevalla:)
Hade myskväll med massa onyttigt..
I går hoppade vi upp runt 6 och gjorde oss i ordning för bilfärd mot Jönköping o Elmia på Frisör Inspiration 2011:) 
Skulle med bussen från TBG ner till stan slutade med en 45 minuters resa runt om i Uddevalla Då bussjäveln inte stannade vid Kampenhof... haha men de ar ju trevligt att se en annan del av Uddevalla:P
Slutade ju då med att vi missade Tåget och att Magda O tjejerna fick hänta oss i Uddevalla!:)
Mycket trevlig resa ner, väl där nere var jag som en zooombie, trött satan. 
Blev ganska snabb kik, sen hem igeeeen. Galen resa, Öl o mina tjejer, TOPPEN!:)

Åkte med Till Mld, där kom Makkis och Berggren och hämtade mig:) 
Säffle igen vid 9e, duschen Powernap, seeen ut på Stan med Putte, Json och Mickan. bakfyllan kröp sig på.
Tidigt hem och sova! 
I morse blev det god frukost sen ner till Åmål på Jobb:) 
Sen drog vi raggen Till svanskog, hälsade på Pappi på jobbet.
sen handlade vi med mat hem, och fixade i ordning god mat och bjöd Mamma och pappa när dem kom hem från helgaktivitet och jobb!:) Myyyys:)

Nu blir de en promenad och sens ka jag nööörda Projektarbete som ska in i morgon!!

Bjuder på lite bilder, ENJOY!:)

























Puss Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0