Städat o klaart!

helloj!
Onsdaaag, vilket innebär torsdag i morgon:D det gillas:)
Har haft en MYCKET bra vecka så här långt:)
Måndags umgicks jag med Niklas, sen följde jag med Nina till Åmål och hälsade på Andreas!:) ytterst trevligt:)
Och igår var de jobb heela dagen, var hemma halv 7, Jonte hämta mig sen kollade vi hockeyn hos Eric!:)

Och idag är de egentligen skooola, men jag åkte ner till salongen och jobbade ett par timmar ist:)
så mamma hämtade mig där vid 4a, åkte till Saker och ting o kollade in den nya lokalen!:) jätte mysigt:)
Sen hem och städade så jag kunde bjuda upp lillebror o mammi;) 
hehe så nu är de nystädat och fiint, och dom har precis åkt hem:)

Ska slänga i mig lite macka o ägg!:)
Sen drar jag bort till Niona och tvingar henne o plugga körkorts teori, nu ska hon inte komma undan!;)

Ha en bra kväll!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0