choklad!

Ligger i sängen, för ovanlighetenskull!;)
och Line ligger bredvid med sin dator i högsta hugg, för ovanlighetenskull;)

I morse efter lite mat, så blev jag storm trött så la mig o vilade lite till! haha
sen kom line , vi åkte bort till erikshjälpen o kollade. sen släppte jag av Line, o jag gick till Saker & Ting och tog med David ut på en promenad:)
Sen hem igen, o landade så klart framför Tven! gick ner till Saker&ting och tog kort och grejjade med hennes facebook sida och gjorde den snygg!
När jag kom hem, kom Lillen så jag klippte honom lite o tjöta.
Åkte bort o hämta Line efter de, o tog en Latte på Mcd.
och nu sitter vi här!

Ska sova snart, är trött. ska upp "tidigt" o åka till åmål och träffa mamma o syster för lunch:)
Och ska även in på Saxess och ge dem en present som tack för tiden hos dem:D

Sov gott!
Puss Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0