Helgen

Har haft en lugn och bra helg :)
Struntade i att gå ut och bara var hemma och mös!:)
Var till karlstad en sväng, Ikea och bergvik:) sen till svanskog till mamma o grillade:)
var ute på näset hos svärmor och käkade på söndag, annars gjorde vi ingenting:)
gott det med ibland:)

igår jobbade jag hela dagen, kom hem vid halv 7, och kl 7 åkte jag iväg på zumba;) haha de ni!
var helt okej, men inget jag ska fortsätta med;) haha
Efter de åkte jag hem Till Line och blev bjuden på JÄTTe god mat av henne och sofie:) Hade myspys och kila film, sen kraschade jag på soffan där inatt:)

I morse hoppa jag upp å åkte till åmål o klippte mig o färga håret!:)
sen hem, mickan och mikaela kom. åkte till donken o fikade.
sen har jag o ela suttit här hemma o ugglat:)

nu ska jag nog vila ögonen en stund, är helt slut i kroppen!
ha en fin kväll
Puss Em


Pelle äter tårta:)


Familjen:)


goingar:)


Myslördag


ja o mina kioskmongon på jobbet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0