Helgen

under torsdagen när jag var ledig låg vi ute i stugan heela dagen och solade och badade:)
Fredags skulle jag jobba heldag men de gick inte de tyckte min lilla magen, drog iväg på morgonen, men åkte hem redan vid 1:/ så blev lugnt resten av kvällen.
mös lite på stan med mamma pappa och marcus..:)
Och igår kom min Fina Rebecca på besök. tog ur hennes löshår och klippte henne:)
sen gjorde vi de vi är bäst på!:-) slappade i soffan med massa gott och serier!
det bästa jag vet!:) saaaknar de som bara den!
Sen på kvällen for vi ut till janssons stuga där Marcus och dem andra höll till:)
sa hej och tjata lite, sen hem igen framför Tven!
Och i natt så åkte vi ut till Långserud och hämtade hem Carro, Jossan , monika och Viktor :)

Och idag har vi oxå legat i soffan;) var på sakerochting en sväng;)
och fika på donken, och sist en sväng hos line och matte och tog en cigg!:)

nu lagar marcus middag, och jag är på kasst humör..
så nu ska jag käka sen lägga mig, upp i morgon för jobb..

Puss Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0